Portada » Notícies » I si el teu coneixement es convertís en una experiència?

I si el teu coneixement es convertís en una experiència?

Impuls AGE és molt més que una newsletter: és un espai viu per conèixer-nos, compartir experiències, descobrir tot el talent que tenim dins l’associació i crear noves oportunitats entre nosaltres.

Per fer possible aquesta nova manera de crear empresa, és molt important que tinguis actualitzat el teu perfil a la teva àrea privada, amb una fotografia que t’identifiqui i una descripció de la teva empresa i de tot allò que pot oferir.
Així, les altres associades et podran conèixer millor i alguna companya podrà convidar-te a participar en una de les dinàmiques generades gràcies a Impuls AGE.

Primer afterwork en tàndem

Primer afterwork en tàdem: 15 d’octubre
Lloc: Els Joncs, Banyoles
Hora: 19:00H

Què hi pots proposar?

No busquem una temàtica concreta ni una formació tradicional.
Busquem propostes útils, creatives i participatives que puguin aportar alguna cosa a les persones que hi siguin: en l’àmbit professional, empresarial, relacional o personal.

Pots partir de la teva especialitat, d’una metodologia que utilitzes, d’una idea que t’apassiona o, fins i tot, unir dos mons aparentment diferents amb una altra sòcia AGE.

Volem barrejar coneixements, professions i mirades. Descobrir què pot passar quan posem en una mateixa sala dues sòcies que tenen coses diferents per aportar.

Una proposta oberta més enllà d’AGE


Envia la teva proposta!

Impuls AGE · Afterworks en tàndem

Més notícies