Sòcies de l’Associació Gironina d’Empresàries AGE
Coneix a totes les dones, empresàries i professionals, que formen l’AGE:
Mercè Rabanillo Bertrán
Biography
Chesco by Chedes, boutique multimarca especialitzada en roba i complements de festa.
Des d’un look elegant per un sopar o convidades de casaments, comunions, batejos, graduacions o esdeveniments i gala en general.
Treballem principalment amb marques de Barcelona, espanyoles i també d’importació de gran qualitat a un preu molt ajustat. Tenim talles per dones reals, des de la 34 fins a la 54.
Varem inaugurar la botiga el maig del 2007 a Platja d’Aro, municipi on obrim els caps de setmana i festius de tot l’any, fet que permet venir a comprar còmodament a l’Empordà, al bell mig de la Costa Brava, amb una gran oferta gastronòmica i cultural ben a prop.
La nostra màxima és aconseguir que la clienta vagi a l’esdeveniment fantàstica, que no se senti disfressada i veure com surt de l’emprovador amb un somriure.
La feina és la nostra passió, ens considerem abans que tot Assessores d’Imatge, i realment aquests 16 anys en què les clientes ens repeteixen i tornen fidelment quan tenen un esdeveniment, són la nostra gratificació i motiu per aixecar cada dia la persiana.
Així doncs, us esperem a Chesco by Chedes amb un gran somriure i amb molt de gust.